Kosztowna kampania informacyjna ZUS
Blisko 200 tys. zł Zakład Ubezpieczeń Społecznych przeznaczy na kampanię reklamową w telewizji. W ten sposób chce przekazać Polakom informacje o najważniejszych zmianach w prawie, również emerytalnym.
Od września w programie I Telewizji Polskiej emitowane będą kilkuminutowe spoty wyprodukowane na zlecenie ubezpieczyciela. W wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej” (nr z 15.07.2010) rzecznik ZUS Przemysław Przybylski powiedział: „To już nasz trzeci taki projekt”. W poprzednich Zakład instruował w jaki sposób wystąpić o odszkodowanie za wypadek przy pracy, wyjaśniał, dlaczego należy regulować składki na ubezpieczenie i z jakiego powodu zlikwidowano legitymacje ubezpieczeniowe.
W bieżącym roku tematyka niewiele będzie odbiegać od poprzednich kampanii informacyjnych. ZUS zamierza ponadto m.in. poinformować o zmianach w przepisach, co ułatwi poruszanie się w gąszczu paragrafów przedsiębiorcom i emerytom. Celowość takiego działania wydaje się uzasadniona, ale kosztować będzie podatników 200 tys. zł.
Jak szacuje „Dziennik Gazeta Prawna” taka sama kampania w prasie czy Internecie kosztowałaby znacznie mniej. Rzecznik ZUS wyjaśnia, że „Telewizja pozwala na dotarcie do szerokiego odbiorcy. W przypadku ostatnich kampanii mieliśmy świetną oglądalność. Każdy spot śledziło średnio 400 tys. osób. Niektórzy przełączali się specjalnie na nasze filmiki”. Spoty będą dostępne również w internecie.
Jeszcze nie wiadomo w jakich godzinach nadawane będą w telewizji audycje ZUS.
Zapraszamy na Nokaut.pl Telefony komórkowe!
Pobierz najnowszą wersję Flash Playera
Podziel się z innymi!