Nowy wizerunek ZUS
Prezes ZUS Zbigniew Derdziuk spotkał się z przedstawicielami największych amerykańskich przedsiębiorstw, mających swoje odziały w Polsce. Spotkanie zorganizowano w Amerykańskiej Izbie Handlowej w Warszawie.
Amerykańska Izba Handlowa w Polsce (AmCham) zrzesza amerykańskich przedsiębiorców, prowadzących interesu na polskim rynku. Warto dodać, że Amerykanie na szeroką skalę inwestują w naszym kraju już od 20 lat. Stanowią piątą pod względem wielkości siłę inwestycyjną na rodzimym rynku. Obok kapitału amerykańskie przedsiębiorstwa wniosły do Polski szereg pozytywnych rozwiązań, jak choćby nowoczesne technologie, know-how i kultura biznesowa.
W czasie spotkania prezes ZUS zaprezentował nową strategię Zakładu, który chce zmienić swój dotychczasowych, niekorzystny wizerunek. W prezentacji wskazano więc przede wszystkim na dynamiczne zmiany organizacyjne i wysoką jakość obsługi klienta.
ZUS przygotował na lata 2010-2012 szereg wewnętrznych ulepszeń w funkcjonowaniu Zakładu, stawiając na transparentność i efektywność. Celem ZUS jest zwiększenie satysfakcji klientów, a wdrożenie „Customer Oriented Management” – w opinii prezesa Zbigniewa Derdziuka – wymaga przede wszystkim zmiany całej filozofii zarządzania.
Jednym z elementów realizowanej strategii jest poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców. Informatyzacja większości procedur usprawni zarówno im, jak i Zakładowi funkcjonowanie.
Dotąd uproszczono tryb postępowania przy rozpatrywaniu spraw o umorzenie, odroczenie oraz rozłożenie na raty dla przedsiębiorców. Mogą oni także otrzymywać drogą elektroniczna wykaz dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy i za pośrednictwem internetu składać wnioski.
Zapraszamy na Nokaut.pl Telefony komórkowe!
Pobierz najnowszą wersję Flash Playera
Podziel się z innymi!