Kampania wizerunkowa PKO BP Bankowego OFE
W drugiej połowie października rusza multimedialna kampania reklamowa PKO BP Bankowego OFE. Jej mottem przewodnim jest myśl Sławomira Mrożka: "Jutro to dziś, tyle że jutro".
- Chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że warto już dziś pomyśleć o tym, jak może wyglądać ich przyszłość w wieku emerytalnym. Pokazujemy, że również na emeryturze ich życie może się zmienić na lepsze, gdy będą mogli realizować pasje i marzenia odkładane na później - podkreśla Cezary Burzyński, Prezes Zarządu PKO BP Bankowy OFE.
Fundusz chce za pośrednictwem kampanii zmienić przyjęte w społeczeństwie postrzeganie osób pozostających na emeryturze. W materiałach reklamowych będą to radośni, starsi ludzie, którzy w jesieni życia są nadal aktywni i nie czują się zepchnięci na margines społeczeństwa.
Kampania obejmie prasę drukowaną oraz tablice wielkoformatowe. Wzmocnią ją materiały poligraficzne dystrybuowane w oddziałach PKO BP. Prestiż tych działań podnosi współpraca z samym Sławomirem Mrożkiem, który wyraził zgodę na użycie swojej myśli jako hasła reklamowego.
Więcej na stronie PKO BP Bankowy OFE.
Zapraszamy na Nokaut.pl Telefony komórkowe!
Pobierz najnowszą wersję Flash Playera
Podziel się z innymi!