odzyskaj hasło
Zaloguj / Zarejestruj się
Szukaj


Jesteś w: Strona główna > Aktualnosci > Kampania wizerunkowa PKO BP Bankowego OFE

Kampania wizerunkowa PKO BP Bankowego OFE

dodano 15 Października 2010


W drugiej połowie października rusza multimedialna kampania reklamowa PKO BP Bankowego OFE. Jej mottem przewodnim jest myśl Sławomira Mrożka: "Jutro to dziś, tyle że jutro".

PKO BP Bankowy OFE- Chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że warto już dziś pomyśleć o tym, jak może wyglądać ich przyszłość w wieku emerytalnym. Pokazujemy, że również na emeryturze ich życie może się zmienić na lepsze, gdy będą mogli realizować pasje i marzenia odkładane na później - podkreśla Cezary Burzyński, Prezes Zarządu PKO BP Bankowy OFE.

Fundusz chce za pośrednictwem kampanii zmienić przyjęte w społeczeństwie postrzeganie osób pozostających na emeryturze. W materiałach reklamowych będą to radośni, starsi ludzie, którzy w jesieni życia są nadal aktywni i nie czują się zepchnięci na margines społeczeństwa.

Zapisz się do OFE Bankowy >>

Kampania obejmie prasę drukowaną oraz tablice wielkoformatowe. Wzmocnią ją materiały poligraficzne dystrybuowane w oddziałach PKO BP. Prestiż tych działań podnosi współpraca z samym Sławomirem Mrożkiem, który wyraził zgodę na użycie swojej myśli jako hasła reklamowego.

Więcej na stronie PKO BP Bankowy OFE.

Ciekawy artykuł?

Podziel się z innymi!
Niestety Twoja przeglądarka internetowa nie obsługuje wymaganej wersji programu flash player.
Zapraszamy na Nokaut.pl Telefony komórkowe!
Pobierz najnowszą wersję Flash Playera

Dodaj komentarz

Wyślij

Polecane Artykuły